ДЗ на період 1.04 - 7.04


2 клас: завдання в зошиті ст. 44-45
3 клас: зайти під своїм паролем в розділ "Мій клас" і виконати завдання в LearningApps
4 клас: зайти під своїм паролем в розділ "Мій клас" і виконати завдання в LearningApps
5 клас: зайти під своїм паролем в розділ "Мій клас" і виконати завдання в LearningApps, підручник читати п.4.2 (ст.169-175 )
6 клас: зайти під своїм паролем в розділ "Мій клас" і виконати завдання в LearningApps; підручник читати п.3.1, 3.2 (ст. 81-97); виконати у Скретч практичну роботу (підручник ст.97). Скріншот вашої роботи викладайте тут у коментаріях

7 клас: зайти під своїм паролем в розділ "Мій клас" і виконати завдання в LearningApps; підручник читати п.3.4 (ст. 72-77); виконати у Скретч практичну роботу (див. малюнок нижче). Скріншот вашої роботи викладайте тут у коментаріях або у групі Вайбер.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДЗ на 15.04 - 21.04 для 5, 6, 7 класів

ДЗ на 29 квітня - 5 травня

ДЗ на 6-12 травня